mbramjes - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu mbramjes - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu

mbramjes

Door: Eline en co

Blijf op de hoogte en volg Werkvakantie in Albanie

10 Augustus 2010 | Albanië, Tirana

Hi allemaal,

Vandaag was de tweede klusdag aangebroken. Het begon al goed want iedereen was op tijd voor ontbijt.

De eerste klussen zijn inmiddels bijna geklaard, waarschijnlijk worden de laatste loodjes morgen op de i gezet. Vandaag heeft onze schaapherder nieuwe muren gekregen, en hij kijkt weer tegen een mooi wit plafond aan. De raki mocht ook vandaag niet ontbreken.

De kamers van het oudere echtpaar ,waar we ook bij werken, zijn allemaal geverfd! De kleuren zijn ongeveer gelijk aan de layout van deze websit, hartstikke mooi!

Verder hebben een paar van ons, samen met verpleegster Marleen, vandaag een bezoek gebracht aan een ouder echtpaar. Zij zijn vermaakt met een aantal coupletten van ons volkslied, ze vonden het prachtig!

's Avonds hebben we ook mooie serieuze momenten met elkaar mogen delen. In alle vrijheid konden we met elkaar bespreken wat we tot nu toe van de vakantie vonden en vinden, fijn om te zien dat de openheid er was!

Gezien het feit dat de klok bijna de achtendertigste minuut over elf aantikt, gaan wij hier aftaaien...

Het allerbeste!!!

Dikke doei,
Het Albanieteam

• 11 Augustus 2010 - 06:44

Lisanne:

Dat is allemaal lekker opgeschoten dan!

• 11 Augustus 2010 - 07:58

Colin:

Jullie zijn goed bezig!

• 11 Augustus 2010 - 08:00

Fam Van Antwerpen:

daar zit flink vaart in. Leuk dat jullie inspanning met ontspanning afwisselen.
    Geniet van alle indrukken!

liefs moeder annie