Eindelijk............daar zijn we weer!! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu Eindelijk............daar zijn we weer!! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu

Eindelijk............daar zijn we weer!!

Door: Plien en Chris

Blijf op de hoogte en volg Werkvakantie in Albanie

16 Augustus 2010 | Albanië, Tirana

hallo allemaal,
Na velen aanvragen, hebben we eindelijk een gaatje kunnen vinden om iets te schrijven:)
Afgelopen vrijdag hebben we met z'n alle het vrouwenhuis afgemaakt. De mannen (+ Marije) zijn naar het mannenhuis geweest en hebben daar een ventilator geplaatst! (zie boorfoto's= Marije heeft flink gebikkeld).
Vrijdag was ook Dennis jarig! En hebben we heerlijk albanese taart gegeten. "s avonds zijn we uit eten geweest in een kip-restaurant, Vittiola (het meisje wat ons helpt met klussen) is met ons meegeweest. Ook is deze dag het Korca bierfeest begonnen en hebben wij ook ff een biertje meegedaan.
Na deze harde werkdagen hebben we heerlijk genoten van ons weekend.
Zaterdag zijn we in de ochtendgloren al opgestaan (lees 5.00 uur) om een wandeling te maken naar het kruis op de berg. Dit was heel indrukwekkend en mooi! Een aantal moesten het de volgende dag wel bezuren met spierpijn in billen en benen.
Daarna gingen we gezellig naar de markt en het zwembed. De temperaturen zijn hier trouwens behoorlijk opgelopen.
Zondag weer naar de kerkdienst en uitgerust in het zwembad (de warmte en het werken hakt er behoorlijk in).
zondagavond hebben we nog een wandeling gemaakt en een heerlijke ijscoupe gegeten (Plien (L) Maarten hadden vijf jaar, dus dat moest gevierd worden).
Vandaag zijn we weer hard aan de slag gegaan, ondanks optredende vermoeidheid. Vrouwen zijn gestart met verven in het kindertehuis. Mannen zijn verder gegaan bij de schaapsherder.
We doen nu graag een oproep om alvast pindakaas in te slaan en kaas voor bij thuiskomst.

Doeidoei!!

P.s. de aankomst van vrijdagavond is 2 uur verlaat (half 6 wordt half 8 op schiphol) Vluchtnummer OS375

• 16 Augustus 2010 - 11:48

Lisanne:

Gelukkig hebben jullie ook de tijd genomen om het een en ander te vieren. Paulien en Maarten gefeliciteerd!
    Je mist de hollandse producten wel snel he!! Ik kreeg altijd hagelslag enzo opgestuurd :P Succes met de spierpijn en het klussen!

• 16 Augustus 2010 - 12:56

Jurgen:

Wow, geweldig om te lezen hoe het met jullie gaat!

• 16 Augustus 2010 - 13:44

Kate:

woww ! Klinkt echt super allemaal ! Vind het jammer dat ik niet mee kon, dus geniet ook voor mij ! ;)

• 16 Augustus 2010 - 14:06

De Bergjes:

Heerlijk om weer iets van julie tehoren via de mail.Paulien en Maarten van harte gefeliciteerd en een dikke kus,(leuk Maart het staat je wel zo,n strikje)we vinden de foto,s geweldig mooi als we ze zien krijgen we weer heimwee.Maar geniet nog maar van de laatste dagen daar,ook van het mooie weer.veel succes allemaal!!
    Liefs en een dikke knuff van opa en oma.

• 16 Augustus 2010 - 14:26

Leo En Anja:

Lieve allemaal !!!,een groet uit het natte westland. Leuk om te zien en te lezen dat alles voorspoedig verloopt.
    We willen jullie nog veel succes wensen met de laatste loodjes en zien uit
    naar jullie terugkomst.
    Een dikke knuffel van ons.
    En van Elvis !!!!!!

• 16 Augustus 2010 - 14:54

Fam Westra:

Gelukkig,
    daar zijn jullie weer. Heb Rob ook al geskyped, we waren erg benieuwd.
    Stoer Marije :)

• 16 Augustus 2010 - 17:44

Fam Van Antwerpen:

Lieve luitjes,
    Leuk om weer van afstand mee te genieten. En wat een afwisseling. Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Geniet nog van de laatste dagen.
    Groeten van pama en freddy

• 16 Augustus 2010 - 18:36

Nelleke Spijksma:

Lieve allemaal,

Fijn om,na een korte stilte,weer wat van jullie te horen(lezen)Gisteren belde Annemieke nog even en vertelde het een en ander over jullie belevenissen(o.a. over wc brillen die daar erg hard slijten:-)) Jullie horen en zien heel veel, maar het moet fantastisch zijn om iets te kunnen betekenen voor de mensen daar. Nog even volhouden nu de vermoeidheid jullie parten gaat spelen en de kaas en pindakaas gemist wordt. Ik vind jullie kanjers!!!!
    Maarten en Paulien gefeliciteerd.
    Groetjes en tot vrijdag.

• 17 Augustus 2010 - 09:55

Petra Vreugdenhil:

Hoi Marleen en Eline,
    Wij zijn weer terug uit Zeeland, pindakaas gehaald. Laatste nieuws, blikschade op de Maasdijk, prijzen zijn goed, naai gordijnen voor Oma, heel apart, mis jullie enorm, kus.