Holland here we come !! ` - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu Holland here we come !! ` - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu

Holland here we come !! `

Door: ... en co

Blijf op de hoogte en volg Werkvakantie in Albanie

19 Augustus 2010 | Albanië, Tirana

Lieve mensen,

Vandaag hebben we nog een keer genoten van onze vakantie, een lekkere relax dag. We begonnen als afsluiting met een goede bijbelstudie en daarna nog even snel over de markt voor de laatste souvenirstjes. Daarna voor de laatste keer naar Blue Eye Pishina (het zwembad). Het zwembad was ouderwets gezellig, we hebben een aantal nieuwe Albanese hits ontdekt! Nadat we met 18 man tegelijkertijd in een aftandse oostblokbus bij de kathedraal waren afgezet gingen we lekker uit eten bij Antonetta (spare ribs).

Nu zijn we allemaal op van deze dag en gaan we ons voorbereiden op de reis! Verder wensen wij u het allerbeste, slaap lekker, tot morgen,

DIKKE DOEI

Groetjes het A-team!!!!!

• 19 Augustus 2010 - 20:48

Michel:

allemaal een goede reis en tot morgen

• 19 Augustus 2010 - 21:06

De Bergjes:

jullie allemaal hartelijk bedankt voor de reisverslagen en de foto,s geweldig we hebben genoten!! we bidden voor een goede reis,en geweldige aankomst,wat zullen julie veel te vertellen hebben.(we hebben je wel gemist Plientje)dikke knuff.
    slaap lekker, oomp en oop.

• 22 Augustus 2010 - 18:06

Lisanne:

Nu weer lekker thuis! Volgens mij is het een hele mooie ervaring geweest en hebben jullie het licht mogen verspreiden daar! Gaaf, ik ben benieuwd naar nog meer verhalen en foto's!