Weer een dag voorbij gevlogen! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu Weer een dag voorbij gevlogen! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu

Weer een dag voorbij gevlogen!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Werkvakantie in Albanie

18 Augustus 2010 | Albanië, Tirana

Vandaag verschillende projecten afgesloten. De meiden gingen naar het blijf van me lijf huis om daar inboedel te kopen en het gezellig te maken. De jongens hebben een schommel en speeltoestel geplaatst bij het straatkinderhuis. Dit kostte behoorlijk wat moeite om een gat in de grond te krijgen, de grond was namelijk keihard! Maar het is helemaal gelukt!
's Middags hebben we aan het ouder echtpaar en een man waar we in de dorpen huisjes hebben opgeknapt, langsgeweest om onze groepsfoto's te brengen. De mensen waren heel dankbaar en blij met de foto. Daarna zijn we naar zigeunerkinderen geweest buiten de stad. Heel indrukwekkend was het om te zien hoe deze arme mensen toch enorm blij kunnen zijn. Elk gezin heeft een kamer en de wc en watertoevoer delen drie gezinnen met elkaar. De kinderen waren superblij dat we kwamen om spelletjes met ze te doen! Dat was echt heel bijzonder! Zometeen gaan we nog gezellig eten en daarna is deze dag ook al weer om! De tijd gaat echt supersnel en we genieten er elke minuut nog van dat we hier zijn! Groetjes van ons allemaal!

• 18 Augustus 2010 - 16:36

Familie Westra:

Nou, jullie zitten echt niet stil daar.
    Leuk te horen dat jullie het nog steeds super!! vinden.

• 18 Augustus 2010 - 16:45

Gerrit En Bea:

Ongeloofelijk dat de tijd zo snel gaat. Geniet van jullie laatste dagen, zorg dat je allemaal weer "heel" thuis komt en geniet er nog maar van. Over een week zijn het allemaal herinneringen!!

• 18 Augustus 2010 - 16:45

Michel:

leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast bezig zijn. zal veel indruk maken op iedereen in de groep

• 18 Augustus 2010 - 18:24

Bert Spijksma:

Mooi mensen om te lezen en te zien wat jullie allemaal voor elkaar hebben gekregen.
    Nog één dagje...

groetjes

• 18 Augustus 2010 - 19:41

Petra:

HOI ALLEMAAL,
    WAT MOOI OM JULLIE OP DE FOTO,S AAN HET WERK TE ZIEN, HEEL ANDERSDAN HIER.OVERMORGEN ZIJN JULLIE THUIS FIJN, WIJ KREGEN OP HET WERK ALLEMAAL EEN BON VAN XLC PARIS VAN E40, HOE VAAK KOM IK DAAR MEIDEN ???
    HET IS NATUURLIJK WEL EEN HEEL MOOI GEBAAR.
    TOT VRIJDAG.

• 18 Augustus 2010 - 20:19

Leo En Janine:

Wat een indrukken, super klussen en zegen uitdelen en ontvangen. Geweldig om dit te lezen!
    Goede reis naar huis en tot laters

• 18 Augustus 2010 - 20:29

De Vananten:

Lieve luitjes,

Leuk om iedere dag te kunnen lezen hoe het jullie vergaat. Jullie verzetten veel werk en hebben volgens mij ook nog eens veel plezier met elkaar. Succes de laatste paar dagen en tot vrijdag.
    PS: Paulien, vergeet je die Albanese postzegels niet?
    Groeten, Pa Jan

• 18 Augustus 2010 - 20:50

Ton Vreugdenhil:

Gaaf dat het jullie zo goed gaat .Fijn dat een ieder zo tot zegen kan zijn voor de mensen daar .Geniet nog maar even en dan klaar maken voor de terug reis .Sterkte !

• 18 Augustus 2010 - 21:22

Lisanne:

Ik vind het echt super om het zo te volgen. Geniet extra van de laatste dagen echt toppie wat jullie gedaan hebben in die tijd!

• 19 Augustus 2010 - 06:09

Wim Kap:

Wat geweldig leuk om te zien wat jullie allemaal gedaan hebben.
    Ik denk elke keer weer met plezier terug naar de het voorjaar toen ik er ook was. Nog veel succes de laatste dagen en een voorspoedige reis terug.
    Gods zegen toegewenst.