Daar zijn we dan..! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan..! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Werkvakantie in Albanie Parousia groep :) - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan..!

Door: Christine en Paulien

Blijf op de hoogte en volg Werkvakantie in Albanie

07 Augustus 2010 | Albanië, Tirana

Beste allemaal,

Na een reis van 12 uur zijn we gearriveerd in Korca. Vanmorgen begonnen we al met vertraging van een half uur op Schiphol. De computer deed het niet goed... Gelukkig ging de vlucht goed en hebben we de overstap meteen gehaald in Vienna. Na een heerlijke maaltijd in het vliegtuig( soort sompig broodje met groene spread) zijn we veilig en wel op Thessalonici geland. Daar werden we opgepikt door Jan, Rob en een Albaneese taxichauffeur. Na bijna 300 km reizen in Griekenland en ALbanie, in ongeveer 30 graden met EN zonder Airco, hebben we een goede en veilige reis gehad. We zijn hartelijk ontvangen door Rob en Annet en hebben meteen een mooie rondleiding gehad door de stad. Ook hebben we heerlijk gegeten bij een pizzaria.
Na de rondleiding door de stad zijn we erachter gekokmen met wat voor cultuurverschillen we te maken hebben. Dit belooft veel moois voor de komende 2 weken. Het verschil tussen arm en rijk is hier erg groot.

Maar nu zijn we erg moe en gaan we er een eind aan breien.
Tot morgen!!!

Groetjes uit Albanie!!

• 07 Augustus 2010 - 21:11

Moeder Annie:

Ha lieve mensen,
    Wat ontzettend fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Dat het allemaal niet vanzelf gaat blijkt wel. Wat zullen jullie veel leren?
    En wat leuk dat jullie een reisverslag bijhouden. Wij zijn natuurlijk erg benieuwd hoe jullie het maken. Spannend hoor. Ik kijk naar de volgende bijdrage uit. Nu lekker slapen en dan toch denk ik wel aan de slag? Veel succes allemaal en de hartelijke groeten vanuit een heel nat Monster. (wel goed voor de tuin)
    Liefs, moeder Annie

• 08 Augustus 2010 - 05:51

Rob:

Gefeliciteerd! Het eerste begin is gemaakt met jullie WEB-log. Ik zal een link maken vanuit Stg.Filippus zodat het thuisfront jullie gemakkelijk kan opsporen. Fijne zondag, Rob en Annet

• 08 Augustus 2010 - 07:34

Fam. Hoogenraad:

Beste werkluitjes,

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan ! We hopen dat jullie vandaag wat uitgerust zijn. Geniet nog van jullie rustdag en kerkdienst.Veel plezier en groetjes van

• 08 Augustus 2010 - 11:38

Familie Van Zijl:

Fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is
    jullie zullen wel moe zijn na de lange reis. rust lekker uit en geniet ervan.

• 08 Augustus 2010 - 14:27

Nouska:

Super om te lezen, veel plezier en succes daar!

Liefs Noes

• 08 Augustus 2010 - 14:28

Famvreug@kabelfoon.n:

Hoi Allemaal,

Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn hier alles oke.

Groet Petra Vreugdenhil

• 08 Augustus 2010 - 14:29

Philip & Debora:

Knuf allemaal!

• 08 Augustus 2010 - 18:30

Nelleke Spijksma:

Lieve allemaal,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Een hele reis en daarna veel indrukken,jullie zullen wel moe zijn geweest. Leuk dat er een verslag van de reis wordt gemaakt. We gaan jullie volgen!!
    Groetjes en een dikke knuffel voor Annemieke

• 08 Augustus 2010 - 21:19

Ton Vreugdenhil:

Hallo allemaal leuk om jullie belevenissen zo te lezen .Ik hoop dat de eerste werkdag goed gaat verlopen veel sterkte en plezier toegewenst .